Sunday 25 August 2013

BLOGGER KAKI TEMBERANG MENIPU ISTERI PEMIMPIN PARTI


Namanya agak fofular awal 2000 namun jatuh teruk akibat kemunculan bloger junior yang lebih mampu melawan musuh politik parti yang mereka anggotai. Beliau hanya fofular kerana ayat yang kasar mengherdik dan menghina pemimpin parti yang beliau sendiri ahlinya. Sebagai bayaran supaya beliau tutup mulut maka blog beliau dibayar oleh isteri pemimpin umum.

Perkara yang perlu diambil perhatian serius ialah sikap beliau yang cantas dan menghasut supaya bloger junior yang lain tidak mendapat perhatian seperti yang beliau nikmati. Paling terbaru beliau dapat projek melonggokkan semua anak saudara beliau dalam kategori sibertruper bloger dan yang paling malang anak beliau yang belumpun cukup umur juga dibawa masuk sebagai truper berbayar.

RM3000 seorang adalah jumlah bayaran yang dibayar oleh isteri pemimpin umum dan ini semua hasil konspirasi beliau bersama bloger senior yang lain. Kami The Bebalian akan bongkar sekor persatu siapa mereka ini. Menulis menyerang pemimpin untuk menghirup kekayaan dari yang diserang itulah motto juang mereka.

Dia claim RM3000 x 10 anak saudara, dia bayar RM1500 seorang dan beliau dapat RM1500 untuk seorang. Disamping beliau claim untuk diri sendiri bersama ahli kongsi yang lain RM5000 seorang. Tidak termasuk bayaran sewaan pejabat. Kasian isteri pemimpin umum ditipu.Kerja mudah sahaja, komen dimana berita isteri pemimpin umum keluar dan juga komen diblog mereka sendiri.

3 kereta baru dibeli termasuk 4wd. Beli HP macam beli sayur. Mewahkan?

Ada cerita menarik beliau akan rosakkan nama siapa sahaja bloger yang bakal naik namanya dalam ranking antara mereka.

No comments:

Post a Comment